Odchudzanie, a ograniczenie kalorii

odchudzanie kcalW naszej kulturze jedzenia w pośpiechu i do tego ogromnych porcji, utrzymanie prawidłowej wagi może być trudne, a zrzucenie jej, jeszcze trudniejsze. Jeżeli już wcześniej próbowałeś i nie udało Ci się schudnąć, możesz teraz uważać, że diety na Ciebie nie działają. Prawdopodobnie masz racje: większość diet nie jest skuteczna, przynajmniej nie na dłuższą metę. Jednakże, istnieje wiele drobnych, ale potężnie działających sposobów, aby uniknąć typowych pułapek diet, osiągnąć trwały spadek wagi i rozwinąć zdrowe nawyki żywieniowe. Dużo osób sięga wtedy po tabletki na odchudzanie jednak nie jest to najlepszy sposób, żeby pozbyć się niechcianej wagi.

Klucz do efektywnego, zdrowego odchudzania

Nie są to z pewnościa tabletki na odchudzanie. Skuteczne kontrolowanie twojej wagi sprowadza się do prostego równania: Jeśli jesz więcej kalorii niż spalasz, przybywa Ci masy ciała. A jeśli jesz mniej niż spalasz, chudniesz. Brzmi banalnie, prawda? To dlaczego jest tak ciężko stracić na wadze?

Zatem po pierwsze, nie chudniemy w stale określonym czasie. Kiedy na przykład, ograniczysz kalorie, możesz stracić mniej więcej po kilogramie przez pierwszych kilka tygodni, ale potem coś się zmieni. Będziesz jadł nadal tyle samo kalorii, ale będziesz tracił mniej na wadze. A następnie już całkiem nic nie zrzucisz. To dlatego, że kiedy chudniesz tracisz wodę i tkankę mięśniowej, jak i tkankę tłuszczową, twój metabolizm zwalnia, Twoje ciało zmienia się w inny sposób. Tak więc, aby w kolejnych tygodniach, dalej gubić kilogramy, musisz ograniczyć jeszcze więcej kalorii.

Po drugie, zasadniczo kaloria to kaloria,ale twój organizm reaguje w odmienny sposób na każdy rodzaj żywności. Więc na przykład spożycie 100 kalorii w postaci wysoko- fruktozowego syropu kukurydzianego, będzie miało inny wpływ na organizm niż zjedzenie tej samej porcji kalorii w postaci brokułów. Trikiem dla trwałej utraty wagi jest zerwanie z żywnością, która zawiera mnóstwo kalorii, ale po zjedzeniu nie czujesz się pełna (jak cukierki) i zastąpić je jedzeniem, które nasyci cię, ale nie jest kaloryczne (jak warzywa). Warszywa działają prawie jak tabletki na odchudzanie a są zdrowsze.

Po trzecie, utrata wagi w zdrowy, zrównoważony sposób często wymaga czasu. To wymaga cierpliwości i zaangażowania. Ekstremalne diety może i obiecują szybkie rezultaty, ale bardziej prawdopodobne, że podczas stosowania ich będziesz chodził głody, a do tego stracisz na nie więcej pieniędzy niż kilogramów. Istnieją jeszcze emocjonalne aspekty jedzenia, które Ci przeszkadzają. Wielu z nas nie zawsze je, aby po prostu zaspokoić głód. Sięgamy także po jedzenie, aby poprawić samopoczucie, albo ze względu na stres- to może zniweczyć wszelkie wysiłki

Dobrą wiadomością jest to, że dokonując trafnych wyborów każdego dnia, przyjmując zdrowe zmiany w stylu życia i rozwijając nowe nawyki żywieniowe, można nie tylko schudnąć i utrzymać wagę, ale również poprawić swój sposób patrzenia na świat, nastrój i zdobyć więcej energii.

Jedzenie poza domem i jego wpływ na odchudzanie

Wiele ludzi regularnie je poza domem, aby uniknąć gotowania. Kiedy się odchudzasz, jedzenie  zbyt częste jedzenie „na mieście”, może sprawić, że będzie Ci trudno wytrwać na diecie. Jedzenie restauracyjne jest często pełne pustych kalorii, które szybko mogę zrujnować twoje odchudzanie.

MSNBC donosi, że istnieje wiele sposobów na to, aby utrzymać swoją dietę, a jednocześnie móc jeść poza domem.

odchudzanie tabletki Zrezygnuj z sosów. Może być ci trudno sobie wyobrazić, ile masła, soli i innych dodatków jest zawarte w daniach w restauracjach, jeżeli nigdy nie pracowałeś w kuchni. Będzie bezpieczniej, gdy zamówisz prosty posiłek, jak sałatka, albo gotowane na parze warzywa z białkami.

 Stosuj zamienniki. Kiedy, to tylko możliwe, spróbuj zmieniać coś w twoim posiłku. Możesz czuć, że utrudniasz kelnerowi życie, ale rezygnowanie z niektórych składników i zastępowanie je zdrowszymi alternatywami może Ci pomóc utrzymać wagę. Jeżeli chodzi o dodatki do posiłków, unikaj tych z zawartością skrobi, takich jak np. tłuczone ziemniaki. Zamiast tego zamów gotowane na parze warzywa.

Zamawiaj sos oddzielnie. Jeżeli zamawiasz sałatkę, poproś, aby sos do niej podano ci oddzielnie. Czasem kucharze dodają go bezpośrednio do jedzenia ( dodając tym samym zbędne kalorie).

 Zrezygnuj z chleba. Większość restauracji zapewnia bezpłatny chleb i masło dla gości. Mogą one popsuć każdą dietę. Chleb posmarowany masłem może dodać nawet 100 kalorii do posiłku, czego oczywiście musisz unikać. Nie zamawiaj też deserów, aby pominąć inne zbędne kalorie.

Gaś pragnienie wodą. Unikaj zamawiania napojów gazowanych. Są one, tak samo jak np. piwo pełne pustych kalorii i cukru, które mogą zniweczyć wszystkie twoje wysiłki.

Jeśli twoje biodra i biust są proporcjonalne, a talia dobrze podkreślona, masz ciało w kształcie klepsydry. Naszym celem jest noszenie ubrań, które podkreślą talie.

Noś gładkie, dopasowane tkaniny, ale nie za ciasne. Pasy zakładane na talie, świetnie podkreślą twój typ figury. Trzymaj się z dala od workowatych ciuchów, które zakryją twoją talie i sprawią, że będziesz wyglądać ciężko lub kanciasto. Unikaj wysokich dekoltów, chyba, że masz mały biust, w przeciwnym razie sprawią, że górna część twojego ciała będzie wyglądała nieproporcjonalnie w stosunku do dolnej części.

Oczywiście, ważniejsze jest to, abyś wybierał ciuchy, w których będziesz czuł się wygodnie i dobrze.. Pewność siebie to połowa sukcesu!

Witajcie

Witajcie na moim blogu poświeconemu odchudzaniu i zdrowej sylwetce. Będziecie mogli na nim dowiedzieć się dużo ciekawych informacji na temat zdrowego żywienia i fitnessu. Poruszę też temat tabletek na odchudzanie, które ostatnio stają się coraz bardziej popularne. Jeżeli czekasz na przełomową wiedzę hobbystyczną to zapraszam do zaglądania tutaj częściej!